TEK DERS SINAVI HAKKINDA DUYURU
12.06.2025

Tek Ders Sınavı

Mezuniyeti için tek dersi kalan ve dönem sonu sınavına girme şartını sağlamış olan başarısız öğrenciye öğrenimi süresince bir kez olmak üzere akademik takvimde belirlenen tarihlerde tek ders sınav hakkı verilir. Tek ders sınavından alınan not ilgili dersin geçme notu olarak kullanılır. (Bknz. Madde 18 / 16)

Tamamı uygulamalı olan derslerden tek ders sınav hakkı verilmez. Kısmi uygulamalı derslerde ilgili birimin kurulları karar verir. Tek ders sınavlarına mazeret hakkı verilmez. Sınavların uygulanmasına ilişkin usul ve esaslar Üniversite Senatosu tarafından belirlenir.


Başvuru ve Sınav Takvimi

Başvuru Tarihi                          : 17-18 Haziran 2025

Sınav Tarihi                               : 20 Haziran 2025


Başvurular 17-18 Haziran 2025 tarihinde Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılacaktır. Başvuru yapıldıktan ve başvurunuz alındıktan sonra başvuru ekranı tekrar gözükmeyecektir.

Tek Ders Sınavları 20 Haziran 2025 tarihinde Yüz Yüze Yapılacaktır.

Ekran Görüntüsü
Azami Süresini Doldurması Nedeniyle İlişiği Kesilen/Kesilecek Öğrencilere Verilen Ek Sınavlar Hk
27.05.2025

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Azami Öğrenim Süresinin Tamamlaması Nedeniyle İlişiği Kesilen Veya İlişiği Kesilecek Öğrenciler İçin Azami Süre Sonu Ek Sınavları

 

EK SINAVLAR

4-5 Eylül 2025

Azami süresi dolan öğrenciler için 1.ek sınav

10-11 Eylül 2025

Azami süresi dolan öğrenciler için 2.ek sınav

SOSYAL SEÇMELİ DERSLER
6.09.2024

          2024-2025 Eğitim-Öğretim yılından itibaren Lisans/Önlisans programlarının (Tıp Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi, Sivrihisar Meslek Yüksekokulu, Çifteler Meslek Yüksekokulu, Mahmudiye Atçılık Meslek Yüksekokulu ve Eskişehir Meslek Yüksekokulu hariç) birinci sınıf öğrencileri Sosyal Seçmeli derslerini Rektörlük bünyesinde oluşturulan Rektörlük Sosyal Seçmeli Dersler havuzundan alacaklardır. Dersler REKTÖRLÜK EĞİTİM BİRİMLERİ  altında REKTÖRLÜK SOSYAL SEÇMELİ DERSLER olarak tanımlanmıştır.

          Rektörlük bünyesinde açılan Sosyal Seçmeli I grubundaki dersler, dersleri yürütecek öğretim elemanları, dersin açılacağı Fakülte/MYO bina ve sınıf bilgileri için tıklayınız.

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI DERS KAYITLARI HAKKINDA DUYURU
8.01.2025

 

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI
KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ HAKKINDA AÇIKLAMALAR


2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI
DERS KAYIT GÜNLERİ


DERS KAYIT ANLATIMI İÇİN TIKLAYINIZ.


NOT:  HARÇLAR ÖĞRENCİ NUMARASI İLE BİRLİKTE TÜRKİYE EKONOMİ BANKASI (TEB) ŞUBELERİ,
 BANKAMATİKİNTERNET BANKACILIĞI VE MOBİL BANKACILIK UYGULAMASI
ARACILIĞIYLA TAHSİL EDİLECEKTİR.

DİĞER BANKALARDAN EFT VEYA BANKA HAVALESİ İLE YAPILAN ÖDEMELER KABUL EDİLMEYECEKTİR.


NOT : YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİMİZİN ÖDEMELERİNİ BANKA ŞUBELERİNDEN GERÇEKLEŞTİRMESİ GEREKMEKTEDİR.


 

SİSTEMDE HARÇ BORCUNUZU AŞAĞIDAKİ İŞLEM ADIMLARINDAN GÖRÜNTÜLEYEBİLİRSİNİZ.

 

 

Destek Sayfası Hk.
23.02.2021

Öğrenci İşleri ile ilgili tüm sorularınız için Öğrenci İşleri Destek Sayfamızda ilgili konu başlığını seçerek işlem yapabilirsiniz. 

BELGE TALEPLERİ
23.07.2024

Öğrencilerimizin ogrisl@ogu.edu.tr adresinden belge talebinde bulunurken taleplerini açık ve anlaşılır şekilde(dilekçe formatında) belirtmeleri ve kimliklerinin ön ve arka yüzlerinin fotoğraflarını eklemeleri gerekmektedir.

 

Öğrenci İşleri ile ilgili tüm sorularınız için Öğrenci İşleri Destek Sayfamızda ilgili konu başlığını seçerek işlem yapabilirsiniz. 

Öğrencilerimize Duyuru
13.07.2021

     Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına şahsen veya telefonla iletişimlerde Tüm Personel gerekli hassasiyeti göstermektedir.
     Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızca yürütülen Tek Ders Sınav Başvuruları, Yaz Okulu Başvuruları Yatay Geçiş Başvuruları ve Fakülte/Yüksekokul mezuniyetlerinin sisteme ve YÖKSİS'e işlenmesi gibi Akademik Takvimde yoğunluk yaşanmaktadır.
     Yaşanan yoğunluk nedeniyle öğrencilerimize daha iyi hizmet vermek amacıyla Başkanlığımıza Çağrı Merkezi kurulmuş ve http://oidb.ogu.edu.tr/Sayfa/Index/27/iletisim web sayfamızdan duyurusu yapılmıştır. Ayrıca mezun/aktif öğrencilerimiz ogrisl@ogu.edu.tr e-mail adresine ve aktif öğrencilerimiz Öğrenci Destek Sistemine https://ogrenciisleridestek.ogu.edu.tr/ taleplerini ilettikleri takdirde bu taleplere süratle cevap verilmektedir.  
     Tüm öğrencilerimizin bilgilerine duyurulur.

Loading...
TR | EN